آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

درس ۱زبان ترکی آذری

آموزش زبان ترکی بصورت مکالمه باتلفظ لاتین : 

مکالمه شماره 1(ترکی به فارسی )  

حال واحوال پرسی(در ادامه مطلب.........):

این درس به تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۰ با الفبای لاتین اصلاخ شد.

 

مکالمه شماره 1(ترکی به فارسی با تلفظ لاتین آذری)

1)سلام.چطوری؟خوبی؟خانواده چطورند؟

Salam,nəcur siz?yaxşisən?ayiləniz nəcurdirlər?

2)سلام.ممنون.بدنیستم.خانواده سلام دارند خدمت شما(سلام میرسونند).

Salam.sağol.pis deyiləm(deyirəm).ayilə salamlari var.

1)سلام مرا بهشون برسون.راستی پدرت چطوره؟خوب شد؟

Mənim salamimi onlara yetiriz.hələ atan nəcurdir?yaxşidir?

2)فعلا بدی نیست.تو خونه بستریه..دکتر گفته  کارنکنه!

Hələlik pis deyil. evdə yatax dir.duxtor deyib işləməsin!

1)امیدوارم حالش هرچه زودترخوب بشه.خداحافظ.

Inşa,allah tezliyinən(tezləyinən) hali duzələ .allaha tapşirdim.

2)ممنونم..خداحافظ.

Sağ olasan.allah amaninda.

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 18 مهر 1388 ساعت 05:20

سلام
ممنون. خوب بود.

هادی 28 بهمن 1388 ساعت 23:22

سلام
من یه دوست اذری پیدا کردم که دوس دارم باهاش اذری حرف بزنم
این سایت خیلی بهم کمک کرده تا به هدف برسم
امیدوارم بازم از این مکالمات بزاری
من هنوز تمام درسارو نخوندم
ولی خدا کنه مکالمات عاشقانه هم توش گذاشته باشی
چخ ممنون
اللها تاپشیردیم

سلام گلم...قبل اللاها تاپشیردیم باید بگی سنی:تورا
ممنون از کامنتت.موفق باشی

فریبا 22 اردیبهشت 1389 ساعت 18:37

MARHABA. cox shadam ki bu saitdayam

اشکان 11 خرداد 1389 ساعت 15:39

سلام ممنون خیلی خوب بود:)

حامد 18 خرداد 1390 ساعت 04:47

لاتین که نوشتی فایده نداره که!یکی که میخواد یه زبان یاد بگیره خطشو که از اول بلد نیست

خب دوست عزیز شما اول از تو سایت الفبای لاتین آذریا یادبگیر بعد بیا سراغ درس اول!

باران 10 مرداد 1390 ساعت 18:28 http://www.goldennote.blogfa.com

سلام..خوبیواقعا مرسی.من یکی از مشتاقهای زبان آذری هستم..ممنونم.بهم سر بزن..

یلدا 11 آبان 1390 ساعت 08:32

سلام
ممنون از کار قشنگتون.منمن همسرم ترک هستند و من دوست دارم و باید زبان ترکی رو یاد بگیرم نمی دونستم صبر کنم وقتی رفتم آذربایجان تو جمعشون بودم از خودشون یاد بگیرم یا از قبل؟سایت شما سایت خوبیه ولی یاد گرفتنش یکم سخته چون تو محیط هم نیستی.... الفبای لاتین درس اول بهم ریخته تایژ شده اگه امکان داره مثل بقیه درس ها تبرای این درس هم تلفظ جملات رو می نوشتید خیلی خوب بود...با سپاس فراوان از زحماتتون

سلام.
خیلی ممنون دوست عزیز
فونتهای وبلاگ به هم ریخته نیست..شاید زبان فارسی ویندوز شما درست تنظیم نیست که بهم ریخته نشون میده.
بهر حال موفق باشی.

من 22 آبان 1390 ساعت 10:55

مااااااااااااااامااااااااااااان خیلی ذوق کردم که با این وبلاگ اشنا شدم ولی چرا باز باید برم زبون لاتین آذری یاد بگیرم نمیشد همون لاتین انگلیسی باشه خیلی سخته اینجوری که

لاتین انگلیسی چیه؟!!!
لاتین آذربایجانی که راحته.........

مهدی 14 دی 1390 ساعت 09:56

پیشنهاد می کنم لاتین ترکی رو بیاری تو درس اول بذاری .چون انتظار می ره در درس اوی باشه و یا حداقل در سایت لینکش رو بغل درس اول بذارین.
با تشکر از سایت خوبتان

به روی چشم...

مهران 15 اسفند 1390 ساعت 22:45

خیلی کار خوبیه اما من نمی تونم لاتین رو بخونم یعنی تلفضش رو بلد نیستم نمیشه با الفبای فارسی هم بنویسی

دوست عزیز اگه با دقت الفبای لاتین را کارکنی مطمئن باش از الفبای فارسی راحت تره....

الیا 23 اسفند 1390 ساعت 15:46 http://tanhatar.az.hamishe.Loxblog.com

سلام. وای خیلی خیلی ممنون که کمک بزرگی در حق ما زبان آموزان آذری داشتین خیلی خیلی ممنون فقط یه سوال ایا واقعا همین مکالماتو تمرین داشته باشیم برای یاد گرفتن کافیه اخه از گرامر زبان اصلا هیچ اطلاعی نداریم

سلام دوست عزیز.خواهش میکنم.بله.اگه شما بطورمداوم این مکالمه هارو تمرین و تکرار کنین خیلی راحت زبان ترکی را یاد می گیرید.دستورزبان هم آموزش دادم.لطفا به قسمت :چطوری زبان ترکی را یادبگیرم: مراجعه کن.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد