آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

دانلود کتاب صامت ها وصائت هادر زبان ترکی

 لینک دانلود اصلاح شد....

 

در این کتاب به بهترین وجه ممکن حروف صدادار در زبان ترکی اذربایجانی توضیح داده شده است.نویسنده به طرزی زیبا توضیح داده که بدون شنیدن تلفظ حروف به آسانی تلفظ حروف صداداری نظیر ö ü o u را یادمی گیرید. 

برای دانلود برروی لینک زیرکلیک کنید: 

http://s1.picofile.com/file/6193866196/desture_zebane_turki_azeri.pdf.html

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا 11 آبان 1389 ساعت 13:22

سلام خسته نباشید خیلی قسمت دانلود واسه من دیرباز شد.ولی درسا راحتتر قابل مشاهده بودن و کامل میشد یاد گرفت.البته لهجه گرفتن هیچ زبانی ساده نیست.کلا با حال بودن.موفق باشید.

داود ابراهیمی 28 آبان 1389 ساعت 13:20

سلام
من تازه این وبلاگ رو پیدا کردم و واقعا دارم از مطالبش استفاده می کنم. اما متأسفانه بعضی لینکها در گذر زمان خراب شده اند، مثلا همین لینک کتاب صامت و صائتها خراب شده. اگه میشه لینک جدیدی برایش بگذارید یا در صورت امکان برای من ایمیلش کنید.
متشکرم

سلام..ممنون که این پایگاه را انتخاب کردید...
لینک دانلود این فایل را تا دوسه روز آینده عوض میکنم تا مشکل دانلودش حلشه..
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد